2012. augusztus 16., csütörtök

Póni ruha

Régebben póni ruhát kerestem az interneten, de sehol nem találtam ezért magamtól kellett kitalálnom.



Kell hozzá: egy régi zokni 
(vagy harisnya), egy olló, 
befőttes gumi, már nem 
használt nyári trikó és egy 
póni aki fel próbálja a ruhát. 




Levágunk egy kicsit a harisnya szárából és vágunk az elejére egy akkora lyukat, hogy beleférjen a póni első két lába.













A másik oldalán pedig a farknak vágunk egy aprócska lyukat.


Ez a szoknya, következik a fülvédő.

 Na ez egyszerű, csak levágunk egy csíkot a trikó aljából...

...és a póni fülére rakjuk, a sörénye alatt pedig megkötjük.

A következő a farok dísz. Levágjuk a trikó vállpántját...

...és abba a lyukba amelyikbe a farkát dugtuk kívülről beledugjuk a pánt végét.

Odagumizzuk a közepét a farkához egy befőttes gumival.

Ha van kedved készítsd el te is!

3 megjegyzés:

  1. Nézd! Én találtam ruhát rá. De nem olyan jók mint amit te csinálsz, meg elég drága is. US $29.19 45%OFF | Hasbro toys for kids my little pony friendship Is Magic fashion rainbow pony model doll girl little pony birthday gift toy
    https://s.click.aliexpress.com/e/cpn8tgK8

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha! Nagyon szépet találtál! Viszont személy szerint én a fenntarthatóság jegyében szívesebben készítek valamit már elhasznált holmikból, mint hogy újat vegyek.

      Törlés
    2. Szerintem akkor a pónikat is helyesebb lenne gesztenyéből csinálni

      Törlés