2012. március 7., szerda

Tűnemezelés gyerekeknek is

Hozzávalók: nemezelő tű, gyapjú, egy sütiforma, nemezelő alátét és egy evőpálcika vagy egy pálca.










A sütiformát letesszük az alátétre és beleteszünk egy kis darab gyapjút.






Megfogjuk az evőpálcikát, azzal tartjuk a gyapjút, a másik kezünkben a tűvel addig szurkáljuk, amíg lapos nem lesz.


Ha már jó lapos felvesszük a sütiformát és megfordítjuk majd a másik oldalát is ugyanúgy leszurkáljuk, ezt addig csináljuk amíg nem tűnnek el a HOSSZÚ szálak.



Ezt meg lehet csinálni mindenféle formával, de szerintem a szív a legkönnyebb.


5 megjegyzés:

  1. Ilyet mi is csináltunk egyszer a Tiszaföldvári múzeumba. De mi nem szivecskét, hanem mamutot. Azért a Tiszaföldvári múzeumba mert Homokra járok isklolába, és az van hozzá közel. Én 13 éves vagyok, te pedig láttam, hogy 11. Szerintem nagyon ügyes és kreatív vagy. Remélem, ha nagyok leszünk majd találkozunk.
    - Bazsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bazsi!
      Nem tudom, beszéltem-e már olyan nagy fiúval, mint te! Homok itt van közel Cserkeszőlőhöz, csoda, hogy még nem láttalak. Ha találkozunk, megmutatod a mamutodat?

      Törlés
  2. Majd, úgy fogod meglátni, mint ahogy én ezt a honlapot találtam

    VálaszTörlés